Vad gästerna säger
Massimiliano
ungefär ett år sedan
Lägenheten ligger i ett trevligt område, nära restauranger och barer, och det är inte långt till tunnelbanan för att ta sig till stadens centrum.
Lägenheten ligger i ett trevligt område, nära restauranger och barer, och det är inte långt till tunnelbanan för att ta sig till stadens centrum.
Geoffrey
ungefär ett år sedan
Platsen är utmärkt och motsvarar verkligen beskrivningen. Jag uppskattade verkligen min vistelse där.Å andra sidan fann jag att processen för att hyra boendet var ganska omfattande, med formulär att fylla i utanför Airbnb och krav på passfoton, bland annat. Det kändes som om man behövde övertyga någon att hyra ut sin lägenhet trots att man redan har en bra Airbnb-profil. Incheckningsprocessen var inte heller helt okomplicerad. Dessutom upplevde jag att kommunikationen, med mycket långa standardmeddelanden, blev en aning opersonlig. Jag var i kontakt med tre olika representanter under mina två nätter, vilket ledde till en bristande samordning (det här är ett stort företag, inte en enskild lägenhetsuthyrare).Slutligen blev jag ombedd att betala 50€ när jag önskade checka ut 1–2 timmar senare, trots att jag hade fått veta att ingen annan gäst skulle anlända samma dag och att städningen därför inte skulle vara komplicerad. Det var dessutom värt att notera att en utcheckning klockan 10 är tidigare än vad man ofta upplever via Airbnb.Sammanfattningsvis: Ett fantastiskt boende, men tyvärr med en process som skiljer sig en hel del från den vanliga, gästvänliga och anpassningsbara Airbnb-upplevelsen.
Platsen är utmärkt och motsvarar verkligen beskrivningen. Jag uppskattade verkligen min vistelse där.Å andra sidan fann jag att processen för att hyra boendet var ganska omfattande, med formulär att fylla i utanför Airbnb och krav på passfoton, bland annat. Det kändes som om man behövde övertyga någon att hyra ut sin lägenhet trots att man redan har en bra Airbnb-profil. Incheckningsprocessen var inte heller helt okomplicerad. Dessutom upplevde jag att kommunikationen, med mycket långa standardmeddelanden, blev en aning opersonlig. Jag var i kontakt med tre olika representanter under mina två nätter, vilket ledde till en bristande samordning (det här är ett stort företag, inte en enskild lägenhetsuthyrare).Slutligen blev jag ombedd att betala 50€ när jag önskade checka ut 1–2 timmar senare, trots att jag hade fått veta att ingen annan gäst skulle anlända samma dag och att städningen därför inte skulle vara komplicerad. Det var dessutom värt att notera att en utcheckning klockan 10 är tidigare än vad man ofta upplever via Airbnb.Sammanfattningsvis: Ett fantastiskt boende, men tyvärr med en process som skiljer sig en hel del från den vanliga, gästvänliga och anpassningsbara Airbnb-upplevelsen.
Elisa
ungefär ett år sedan
Vi trivdes verkligen bra i den här lägenheten. Den är idealisk för familjer. Området är lugnt och välbetjänat med kollektivtrafik. Lägenheten kunde förbättras genom att förnya köks- och badrumsinredningen, som är något daterad. Sammantaget är det en bra plats att bo på.
Vi trivdes verkligen bra i den här lägenheten. Den är idealisk för familjer. Området är lugnt och välbetjänat med kollektivtrafik. Lägenheten kunde förbättras genom att förnya köks- och badrumsinredningen, som är något daterad. Sammantaget är det en bra plats att bo på.
Marianne
ungefär ett år sedan
Väldigt fint område på Södermalm. Nära vattnet och nära många caféer och restauranger. När arbetet med den nya tunnelbanan är klart kommer det att bli ännu bättre.Oberoende incheckning är mycket uppskattat. Värdens instruktioner är tydliga och om vi har några frågor svarar han snabbt. Lägenheten är trevlig, ljus, väldigt ren och bekväm. Vi har redan varit här flera gånger och det är en utmärkt adress. Buss- och tunnelbanelinjer ligger i närheten, vilket gör det enkelt att upptäcka andra delar av Stockholm utan svårigheter.
Väldigt fint område på Södermalm. Nära vattnet och nära många caféer och restauranger. När arbetet med den nya tunnelbanan är klart kommer det att bli ännu bättre.Oberoende incheckning är mycket uppskattat. Värdens instruktioner är tydliga och om vi har några frågor svarar han snabbt. Lägenheten är trevlig, ljus, väldigt ren och bekväm. Vi har redan varit här flera gånger och det är en utmärkt adress. Buss- och tunnelbanelinjer ligger i närheten, vilket gör det enkelt att upptäcka andra delar av Stockholm utan svårigheter.