Vad gästerna säger
Lara
ungefär ett år sedan
Boendet ligger precis vid en busshållplats och bara 7 minuter bort från nästa tågstation. Man kan alltså ta sig till alla platser antingen till fots eller med kollektivtrafik snabbt och enkelt. I beskrivningen stod det "Lärmbelästigung". Eftersom jag var där för att uppleva något och var ute hela tiden, störde det mig inte alls. Tack vare beskrivningen av lägenheten kunde man dessutom förbereda sig på detta i förväg. Lägenheten är utrustad med det mest nödvändiga och ser välskött ut. Den enda lilla nackdelen är duschen, som har ett kraftigt överflöde så att hela badrummet blir vått. Kommunikationen var mycket smidig och alla instruktioner var klara och lätta att förstå. Om man behöver hjälp kan man alltid höra av sig. Det finns även en mataffär precis vid boendet. I närheten finns restauranger, barer och en fin kanal att promenera vid.
Boendet ligger precis vid en busshållplats och bara 7 minuter bort från nästa tågstation. Man kan alltså ta sig till alla platser antingen till fots eller med kollektivtrafik snabbt och enkelt. I beskrivningen stod det "Lärmbelästigung". Eftersom jag var där för att uppleva något och var ute hela tiden, störde det mig inte alls. Tack vare beskrivningen av lägenheten kunde man dessutom förbereda sig på detta i förväg. Lägenheten är utrustad med det mest nödvändiga och ser välskött ut. Den enda lilla nackdelen är duschen, som har ett kraftigt överflöde så att hela badrummet blir vått. Kommunikationen var mycket smidig och alla instruktioner var klara och lätta att förstå. Om man behöver hjälp kan man alltid höra av sig. Det finns även en mataffär precis vid boendet. I närheten finns restauranger, barer och en fin kanal att promenera vid.
C
Carlotta
ungefär ett år sedan
Boendet tyckte vi mycket om och hade ett utmärkt läge. Värden var lätt att nå och väldigt vänlig. Tyvärr är stolarna vid baren lite för små för att äta bekvämt.
Boendet tyckte vi mycket om och hade ett utmärkt läge. Värden var lätt att nå och väldigt vänlig. Tyvärr är stolarna vid baren lite för små för att äta bekvämt.
M
Mariia
ungefär ett år sedan
Rymlig, bekväm och ren lägenhet! Alla instruktionerna var tydliga och mycket ansvarsfulla. Läget är också bra; det är inte mitt i centrum, men kollektivtrafiken är superbra. Det finns en matbutik i närheten samt små parker. Jag skulle vara glad att komma tillbaka!
Rymlig, bekväm och ren lägenhet! Alla instruktionerna var tydliga och mycket ansvarsfulla. Läget är också bra; det är inte mitt i centrum, men kollektivtrafiken är superbra. Det finns en matbutik i närheten samt små parker. Jag skulle vara glad att komma tillbaka!
Alice
ungefär ett år sedan
Lägenheten låg i ett utmärkt område – det var så enkelt att ta sig till city centre med tågstationen precis utanför och Lidl intill var väldigt praktisk. Lägenheten var supersnygg och såg precis ut som på bilderna. Andreas var också väldigt hjälpsam när vi inte kunde få spisen att fungera – han skickade någon för att hjälpa oss nästa dag och problemet blev snabbt löst. Vi hade en riktigt trevlig vistelse, så tack!
Lägenheten låg i ett utmärkt område – det var så enkelt att ta sig till city centre med tågstationen precis utanför och Lidl intill var väldigt praktisk. Lägenheten var supersnygg och såg precis ut som på bilderna. Andreas var också väldigt hjälpsam när vi inte kunde få spisen att fungera – han skickade någon för att hjälpa oss nästa dag och problemet blev snabbt löst. Vi hade en riktigt trevlig vistelse, så tack!