Vad gästerna säger
Léonie
ungefär ett år sedan
För mig var det det perfekta boendet. Jag kände mig genast som hemma och njöt verkligen av vistelsen. Den lilla lägenheten har mycket charm.Vacker utsikt över innergården på natten.Allt precis som beskrivet.Lugn gata men bara några minuters promenad till det trendiga området med caféer, restauranger och barer.Litet bullrigt eftersom det är en äldre byggnad, men för mig var det okej.Väldigt kul för att utforska det trendiga Södermalm. Älskar stämningen här med second hand-butiker och trendiga koncept.
För mig var det det perfekta boendet. Jag kände mig genast som hemma och njöt verkligen av vistelsen. Den lilla lägenheten har mycket charm.Vacker utsikt över innergården på natten.Allt precis som beskrivet.Lugn gata men bara några minuters promenad till det trendiga området med caféer, restauranger och barer.Litet bullrigt eftersom det är en äldre byggnad, men för mig var det okej.Väldigt kul för att utforska det trendiga Södermalm. Älskar stämningen här med second hand-butiker och trendiga koncept.
Angela
ungefär ett år sedan
Allt var perfekt . Lägenheten är fantastisk och utrustningen lämnar inget att önska. Vi hade en underbar tid som en familj på fyra med två tonåringar och kände oss som hemma. Olof var väldigt vänlig, social och gav oss utmärkta tips. Stort tack 🤩
Allt var perfekt . Lägenheten är fantastisk och utrustningen lämnar inget att önska. Vi hade en underbar tid som en familj på fyra med två tonåringar och kände oss som hemma. Olof var väldigt vänlig, social och gav oss utmärkta tips. Stort tack 🤩
Laura
ungefär ett år sedan
Övergripande en fantastisk lägenhet, mycket rymlig. Duschens avlopp fungerade inte optimalt vilket gjorde att golvet ständigt blev fuktigt.Bra läge, nära tunnelbana och annan kollektivtrafik.
Övergripande en fantastisk lägenhet, mycket rymlig. Duschens avlopp fungerade inte optimalt vilket gjorde att golvet ständigt blev fuktigt.Bra läge, nära tunnelbana och annan kollektivtrafik.
Margaux
ungefär ett år sedan
Jag rekommenderar utan tvekan. Från bokningen till vår avresa var instruktionerna och kommunikationen med William alltid mycket tydliga.Lägenheten är idealiskt belägen: allt är tillgängligt att gå till och tunnelbanan ligger i närheten.Mycket ren, vackert inredd, med bekväm sängkläder, bra wifi-anslutning och komplett köksutrustning.Speciell hyllning till bönkaffemaskinen!Den digitala nyckeln är mycket praktisk (och till och med godkänd av min 85-åriga mormor!)Ett stort tack för allt.
Jag rekommenderar utan tvekan. Från bokningen till vår avresa var instruktionerna och kommunikationen med William alltid mycket tydliga.Lägenheten är idealiskt belägen: allt är tillgängligt att gå till och tunnelbanan ligger i närheten.Mycket ren, vackert inredd, med bekväm sängkläder, bra wifi-anslutning och komplett köksutrustning.Speciell hyllning till bönkaffemaskinen!Den digitala nyckeln är mycket praktisk (och till och med godkänd av min 85-åriga mormor!)Ett stort tack för allt.