Vad gästerna säger
Murray
ungefär ett år sedan
Andreas plats var precis vad vi letade efter. Incheckningen var väldigt enkel med tydliga instruktioner lämnade åt oss. Läget är en 5-8 minuters promenad till tunnelbanestationen Kristineberg och sedan 15 minuter med tunnelbanan till T-Centralen. Vi hade föredragit att bo närmare centrum, men fastighetens placering ger en härlig utsikt över vattnet och omgivningarna är lugna. Dock var sängen inte uppsatt som på bilderna, med enklare sängkläder enligt skandinaviskt koncept (2 täcken). Vi bad även två gånger om att det skulle finnas sängkläder för bäddsoffan, vilket tyvärr saknades. Jag använde då ett extra täcke från skåpet i hallen som ett "baslakan" och använde det andra täcket och kudden från sängen. Bäddarna var bekväma och vi höll oss båda tillräckligt varma, så jag valde att inte be om ytterligare saker, men om du behöver använda bäddsoffan, se gärna till att detta är ordnat i förväg. Jag rekommenderar Andreas plats då den erbjuder bra valuta för pengarna.
Andreas plats var precis vad vi letade efter. Incheckningen var väldigt enkel med tydliga instruktioner lämnade åt oss. Läget är en 5-8 minuters promenad till tunnelbanestationen Kristineberg och sedan 15 minuter med tunnelbanan till T-Centralen. Vi hade föredragit att bo närmare centrum, men fastighetens placering ger en härlig utsikt över vattnet och omgivningarna är lugna. Dock var sängen inte uppsatt som på bilderna, med enklare sängkläder enligt skandinaviskt koncept (2 täcken). Vi bad även två gånger om att det skulle finnas sängkläder för bäddsoffan, vilket tyvärr saknades. Jag använde då ett extra täcke från skåpet i hallen som ett "baslakan" och använde det andra täcket och kudden från sängen. Bäddarna var bekväma och vi höll oss båda tillräckligt varma, så jag valde att inte be om ytterligare saker, men om du behöver använda bäddsoffan, se gärna till att detta är ordnat i förväg. Jag rekommenderar Andreas plats då den erbjuder bra valuta för pengarna.
F
Francesco
ungefär ett år sedan
Min vistelse på detta Airbnb var helt enkelt perfekt! Lägenheten var ren, hemtrevlig och välinredd, med allt jag behövde för att känna mig som hemma. Läget var utmärkt, beläget i ett lugnt område men ändå med goda förbindelser till city, vilket gjorde det enkelt för mig att utforska staden.Värden var oerhört vänlig och hjälpsam, och han svarade snabbt på alla frågor. Incheckningen gick smidigt och utan problem.Om jag någonsin återvänder till Stockholm skulle jag utan tvekan välja detta boende igen. Högst rekommenderat!
Min vistelse på detta Airbnb var helt enkelt perfekt! Lägenheten var ren, hemtrevlig och välinredd, med allt jag behövde för att känna mig som hemma. Läget var utmärkt, beläget i ett lugnt område men ändå med goda förbindelser till city, vilket gjorde det enkelt för mig att utforska staden.Värden var oerhört vänlig och hjälpsam, och han svarade snabbt på alla frågor. Incheckningen gick smidigt och utan problem.Om jag någonsin återvänder till Stockholm skulle jag utan tvekan välja detta boende igen. Högst rekommenderat!
E
Elaine
ungefär ett år sedan
Fin lägenhet, skinande ren och allt vi behövde för vår vistelse. Enkel att hitta och komma åt. Utmärkt läge i ett lugnt bostadsområde, bara 5 minuters promenad från Gardet tunnelbanestation eller 2 minuters promenad till busshållplatsen för buss in till city centre. Skulle gärna bo här igen.
Fin lägenhet, skinande ren och allt vi behövde för vår vistelse. Enkel att hitta och komma åt. Utmärkt läge i ett lugnt bostadsområde, bara 5 minuters promenad från Gardet tunnelbanestation eller 2 minuters promenad till busshållplatsen för buss in till city centre. Skulle gärna bo här igen.
Dag
ungefär ett år sedan
Lägenheten har ett bra läge, är rymlig och ligger i ett lugnt område med kort avstånd till tunnelbanan så att du snabbt kan ta dig vart du vill i Stockholm samt till/från flygplatsen.Utsikten är ett plus och lägenheten känns luftig, ljus och inbjudande. Området upplevs som tryggt och trevligt med gröna områden mellan byggnaderna.Det finns en praktisk butik i närheten och några små restauranger inom gångavstånd.Vi var fem vuxna och trivdes mycket bra här. Rekommenderas!
Lägenheten har ett bra läge, är rymlig och ligger i ett lugnt område med kort avstånd till tunnelbanan så att du snabbt kan ta dig vart du vill i Stockholm samt till/från flygplatsen.Utsikten är ett plus och lägenheten känns luftig, ljus och inbjudande. Området upplevs som tryggt och trevligt med gröna områden mellan byggnaderna.Det finns en praktisk butik i närheten och några små restauranger inom gångavstånd.Vi var fem vuxna och trivdes mycket bra här. Rekommenderas!