Vad gästerna säger
Daniela
över ett år sedan
Värd med snabb respons, rent och säkert boende. Det är dock beklagligt att ugnen i lägenheten inte fungerade, vilket blev lite en besvikelse. :((
Värd med snabb respons, rent och säkert boende. Det är dock beklagligt att ugnen i lägenheten inte fungerade, vilket blev lite en besvikelse. :((
Melissa
över ett år sedan
Byggbuller gjorde det nästan omöjligt att vistas i lägenheten under dagtid på veckodagar. Det var en grävmaskin precis utanför lägenheten och aktiv användning av elverktyg direkt ovanför. Byggarbetet började de flesta dagar klockan 7:30 och varade till 16:30, med undantaget en dag då arbetet startade redan klockan 7:00.Lägenheten var något kylig (20 grader Celsius).Värden var mycket tillmötesgående, men tyvärr fanns det inget mer att göra i situationen. Jag bad om en partiell återbetalning, vilket inte beviljades.AirBnB-annonsen nämner byggarbete, men den beskriver inte fullt ut den påverkan vi upplevde.När byggarbetet är klart tror vi att detta kommer att bli ett utmärkt AirBnB-boende!
Byggbuller gjorde det nästan omöjligt att vistas i lägenheten under dagtid på veckodagar. Det var en grävmaskin precis utanför lägenheten och aktiv användning av elverktyg direkt ovanför. Byggarbetet började de flesta dagar klockan 7:30 och varade till 16:30, med undantaget en dag då arbetet startade redan klockan 7:00.Lägenheten var något kylig (20 grader Celsius).Värden var mycket tillmötesgående, men tyvärr fanns det inget mer att göra i situationen. Jag bad om en partiell återbetalning, vilket inte beviljades.AirBnB-annonsen nämner byggarbete, men den beskriver inte fullt ut den påverkan vi upplevde.När byggarbetet är klart tror vi att detta kommer att bli ett utmärkt AirBnB-boende!
Η
Ηλεκτρα
över ett år sedan
Platsen var underbar! Mycket ren, mysig, vackert inredd, fullutrustad och väldigt nära kollektivtrafiken! Värden var mycket välkomnande och vänlig! Vi skulle definitivt bo i den här lägenheten igen!
Platsen var underbar! Mycket ren, mysig, vackert inredd, fullutrustad och väldigt nära kollektivtrafiken! Värden var mycket välkomnande och vänlig! Vi skulle definitivt bo i den här lägenheten igen!
Morten
över ett år sedan
Kommunikationen med Andreas var väldigt smidig och han svarade alltid snabbt.Boendet, en fantastisk kombination av gamla stenmurar och en modern byggnad, var vackert och mycket rent.Jag återvänder definitivt vid mitt nästa besök i Stockholm.Om du reser med mycket bagage rekommenderar jag att ta bussen eftersom hållplatsen ligger väldigt nära boendet.Det finns också möjlighet att ta färjelinjen, men den direkta gångvägen har många trappor.
Kommunikationen med Andreas var väldigt smidig och han svarade alltid snabbt.Boendet, en fantastisk kombination av gamla stenmurar och en modern byggnad, var vackert och mycket rent.Jag återvänder definitivt vid mitt nästa besök i Stockholm.Om du reser med mycket bagage rekommenderar jag att ta bussen eftersom hållplatsen ligger väldigt nära boendet.Det finns också möjlighet att ta färjelinjen, men den direkta gångvägen har många trappor.
Chantal
över ett år sedan
Positiv: Boendet är idealiskt för 3 personer. För fler gäster anser jag att utrymmet blir lite begränsat, särskilt vid längre vistelser än bara några dagar. Boendet har ett perfekt läge, mycket centralt. Tillträdet med Parakey är enkelt (förutsatt att alla har en smartphone). Negativ: För att bekräfta bokningen måste vi genomgå flera verifieringssteg, inklusive att ladda upp våra pass och dela våra sociala mediekonton (för alla gäster), trots att våra Airbnb-konton redan är verifierade. Köket är medelmåttigt utrustat, vilket räcker för 3 personer. Det vore säkert bra att ha 1-2 extra grytor i köket samt exempelvis en större skål. Tyvärr var besticken delvis omhändertagna med gamla matrester vid ankomsten. När det gäller incheckningen anlände vi 2 timmar efter att incheckningstiden började, och personen som ansvarade för städningen befann sig fortfarande i lägenheten vid vår ankomst – något som inte störde oss alltför mycket, men ändå kändes lite obekvämt.
Positiv: Boendet är idealiskt för 3 personer. För fler gäster anser jag att utrymmet blir lite begränsat, särskilt vid längre vistelser än bara några dagar. Boendet har ett perfekt läge, mycket centralt. Tillträdet med Parakey är enkelt (förutsatt att alla har en smartphone). Negativ: För att bekräfta bokningen måste vi genomgå flera verifieringssteg, inklusive att ladda upp våra pass och dela våra sociala mediekonton (för alla gäster), trots att våra Airbnb-konton redan är verifierade. Köket är medelmåttigt utrustat, vilket räcker för 3 personer. Det vore säkert bra att ha 1-2 extra grytor i köket samt exempelvis en större skål. Tyvärr var besticken delvis omhändertagna med gamla matrester vid ankomsten. När det gäller incheckningen anlände vi 2 timmar efter att incheckningstiden började, och personen som ansvarade för städningen befann sig fortfarande i lägenheten vid vår ankomst – något som inte störde oss alltför mycket, men ändå kändes lite obekvämt.