Vad gästerna säger
A
Adrian
över ett år sedan
Perfekt om du vill ha en lugn och tyst plats att bo på, jag och mina vänner deltog i en global Pokémon-turnering så efter dagens stress kändes det fantastiskt att komma in i ditt rum som kändes som ett hotellspa på alla bästa sätt. Inga ljud, ingen lukt, bara rena lakan med mjuka madrasser och en fantastisk dusch!Köket var utmärkt också.
Perfekt om du vill ha en lugn och tyst plats att bo på, jag och mina vänner deltog i en global Pokémon-turnering så efter dagens stress kändes det fantastiskt att komma in i ditt rum som kändes som ett hotellspa på alla bästa sätt. Inga ljud, ingen lukt, bara rena lakan med mjuka madrasser och en fantastisk dusch!Köket var utmärkt också.
Selma
över ett år sedan
Toppen ställe! Tyvärr borrades det en del under dagarna vi var där, vilket störde. Det var också rätt kallt i lägenheten. Bortsett från detta var det toppen
Toppen ställe! Tyvärr borrades det en del under dagarna vi var där, vilket störde. Det var också rätt kallt i lägenheten. Bortsett från detta var det toppen
Anjali
över ett år sedan
Fantastisk lägenhet! Ren, precis som på bilderna. Perfekt för en större grupp, upp till 8 personer enligt min åsikt. Bastun fungerar utmärkt. Två badrum och duscharna är verkligen bra. Den enda utmaningen var att våningssängarna var ganska knarriga, vilket gjorde att det var lite svårt att sova de två första nätterna när flera rörde sig. Dessutom kändes det något oväntat att värden begärde våra sociala mediekonton utöver våra ID-handlingar, men jag förstår att det kan vara vanligt.
Fantastisk lägenhet! Ren, precis som på bilderna. Perfekt för en större grupp, upp till 8 personer enligt min åsikt. Bastun fungerar utmärkt. Två badrum och duscharna är verkligen bra. Den enda utmaningen var att våningssängarna var ganska knarriga, vilket gjorde att det var lite svårt att sova de två första nätterna när flera rörde sig. Dessutom kändes det något oväntat att värden begärde våra sociala mediekonton utöver våra ID-handlingar, men jag förstår att det kan vara vanligt.
Harshil
över ett år sedan
Mycket säker logi, supersnyggt rent och fullt utrustat med nödvändiga bekvämligheter. En 30 sekunders promenad till Coop för alla inköp var ideal. En kort promenad till närmaste busshållplats och tågstation 👌🏽 samt massor av kaféer och barer i närheten!
Mycket säker logi, supersnyggt rent och fullt utrustat med nödvändiga bekvämligheter. En 30 sekunders promenad till Coop för alla inköp var ideal. En kort promenad till närmaste busshållplats och tågstation 👌🏽 samt massor av kaféer och barer i närheten!