Vad gästerna säger
H
Håvard
över ett år sedan
Väldigt omständig incheckningsprocedur. Appstyrd tillträdeskontroll fungerade inte helt smidigt innan vi förstod hur den verkade... Lägenheten var fin, med ett läge som utlovat, centralt beläget och perfekt med skid in – skid ut. Men:Vi hade meddelat att vi var två vänner som skulle bo där, en i sängen och en på bäddsoffan i vardagsrummet. Vid ankomsten fanns det endast sängkläder och handdukar för en person. Det fanns bara ett lakan till person nummer två i skåpet. Inga extra täcken, påslakan eller handdukar tillhandahölls. Vi informerade Pontus, men ingen åtgärd vidtogs under de två nätterna vi övernattade där. Vi anser att detta kan förbättras.
Väldigt omständig incheckningsprocedur. Appstyrd tillträdeskontroll fungerade inte helt smidigt innan vi förstod hur den verkade... Lägenheten var fin, med ett läge som utlovat, centralt beläget och perfekt med skid in – skid ut. Men:Vi hade meddelat att vi var två vänner som skulle bo där, en i sängen och en på bäddsoffan i vardagsrummet. Vid ankomsten fanns det endast sängkläder och handdukar för en person. Det fanns bara ett lakan till person nummer två i skåpet. Inga extra täcken, påslakan eller handdukar tillhandahölls. Vi informerade Pontus, men ingen åtgärd vidtogs under de två nätterna vi övernattade där. Vi anser att detta kan förbättras.
C
Christine
över ett år sedan
Positivt: Topputrustning som beskrivet, härlig utsikt, och en praktisk ingång till skidområdet via skidbrygganNegativt: Det fanns ingen sopkvast för att sopa, och nyckelkoden fungerade tyvärr endast för en person.
Positivt: Topputrustning som beskrivet, härlig utsikt, och en praktisk ingång till skidområdet via skidbrygganNegativt: Det fanns ingen sopkvast för att sopa, och nyckelkoden fungerade tyvärr endast för en person.
Alexander
över ett år sedan
Fin och enkel lägenhet med möjlighet till ski in och ski out. Enkelt kök med spishällar och mikrovågsugn. Ingen stekugn finns. Bra information under hela vistelsen.
Fin och enkel lägenhet med möjlighet till ski in och ski out. Enkelt kök med spishällar och mikrovågsugn. Ingen stekugn finns. Bra information under hela vistelsen.
H
Hanna
över ett år sedan
Väldigt nöjd med storleken på rummet och att vi hade balkongPositive: Efter att vi väl svarat på frågorna om vad vi skulle göra i Stockholm och varför och med vem, som jag tyckte va märkligt att vi skulle behöva svara på, gick allt väldigt fint. Enkelt med kod till dörrarna och gillade området mycketNegative: Att behöva gå in på länken som kom i ett Mail som såg märkligt ut och behöva svara på frågor
Väldigt nöjd med storleken på rummet och att vi hade balkongPositive: Efter att vi väl svarat på frågorna om vad vi skulle göra i Stockholm och varför och med vem, som jag tyckte va märkligt att vi skulle behöva svara på, gick allt väldigt fint. Enkelt med kod till dörrarna och gillade området mycketNegative: Att behöva gå in på länken som kom i ett Mail som såg märkligt ut och behöva svara på frågor