Vad gästerna säger
M
Maksimas
ungefär ett år sedan
Det var en del svårigheter med att låsa och låsa upp dörrarna via appen, men detta förklarades snabbt. Tyvärr var städningen inte helt tillfredsställande – vi fann några fläckar här och där, och en del bestick var inte riktigt rent. Dessutom saknades kökshanddukar, vilket gjorde att vi var tvungna att köpa pappershanddukar själva. I övrigt är det en välbelägen lägenhet med god tillgång till alla områden via närliggande tunnelbanestation. Mycket bra värde.
Det var en del svårigheter med att låsa och låsa upp dörrarna via appen, men detta förklarades snabbt. Tyvärr var städningen inte helt tillfredsställande – vi fann några fläckar här och där, och en del bestick var inte riktigt rent. Dessutom saknades kökshanddukar, vilket gjorde att vi var tvungna att köpa pappershanddukar själva. I övrigt är det en välbelägen lägenhet med god tillgång till alla områden via närliggande tunnelbanestation. Mycket bra värde.
Laura
ungefär ett år sedan
Vi kände oss väldigt bekväma under vår vistelse och älskade denna lägenhet! Placeringen var perfekt för att utforska staden till fots. Lägenheten var ren och hade allt vi behövde – precis lagom stor för två personer. Det enda att uppmärksamma är att ingångsdörren till lägenheten är ganska tunn, så du kan höra andra boende i korridoren. Förutom det var allt utmärkt. Vi är verkligen glada att vi bodde hos Elias och skulle gärna återvända när som helst! :) Tack för att ni tog emot oss!
Vi kände oss väldigt bekväma under vår vistelse och älskade denna lägenhet! Placeringen var perfekt för att utforska staden till fots. Lägenheten var ren och hade allt vi behövde – precis lagom stor för två personer. Det enda att uppmärksamma är att ingångsdörren till lägenheten är ganska tunn, så du kan höra andra boende i korridoren. Förutom det var allt utmärkt. Vi är verkligen glada att vi bodde hos Elias och skulle gärna återvända när som helst! :) Tack för att ni tog emot oss!
Anna
ungefär ett år sedan
Ren, rymlig och välutrustad lägenhet. Mycket fina vyer över havet/floden. Belägen i ett lugnt område, tar det bara cirka 25 minuter att nå centrum med tunnelbana. Jag uppskattade verkligen att det fanns två separata toaletter och att en säng finns i vardagsrummet utöver soffan. Köket är också ganska rymligt. Jag rekommenderar definitivt.
Ren, rymlig och välutrustad lägenhet. Mycket fina vyer över havet/floden. Belägen i ett lugnt område, tar det bara cirka 25 minuter att nå centrum med tunnelbana. Jag uppskattade verkligen att det fanns två separata toaletter och att en säng finns i vardagsrummet utöver soffan. Köket är också ganska rymligt. Jag rekommenderar definitivt.
Felicity
ungefär ett år sedan
Appartemanget på Kungsholmen var rymligt, hade alla de bekvämligheter man kan önska sig och erbjöd en trevlig utsikt. Det var rent och sängen var bekväm. Det finns en balkong, men den var lite kylig att använda under vår vistelse. Om du gillar en lång promenad kan du vandra från lägenheten ända in i stan längs vattenkanten, vilket är mycket härligt. Den enda nackdelen var den sena incheckningen och de tidiga utcheckningstiderna. Vår incheckning försenades på grund av sen städning, och vi förväntades ändå hålla samma utcheckningstid om vi inte betalade en extra avgift. Efter att vi påtalade detta fick vi extra tid utan extra kostnad, vilket var bra, även om vi tycker att detta borde ha erbjudits oss som kompensation för den sena incheckningen. Sammantaget var det en riktigt trevlig plats att bo på.
Appartemanget på Kungsholmen var rymligt, hade alla de bekvämligheter man kan önska sig och erbjöd en trevlig utsikt. Det var rent och sängen var bekväm. Det finns en balkong, men den var lite kylig att använda under vår vistelse. Om du gillar en lång promenad kan du vandra från lägenheten ända in i stan längs vattenkanten, vilket är mycket härligt. Den enda nackdelen var den sena incheckningen och de tidiga utcheckningstiderna. Vår incheckning försenades på grund av sen städning, och vi förväntades ändå hålla samma utcheckningstid om vi inte betalade en extra avgift. Efter att vi påtalade detta fick vi extra tid utan extra kostnad, vilket var bra, även om vi tycker att detta borde ha erbjudits oss som kompensation för den sena incheckningen. Sammantaget var det en riktigt trevlig plats att bo på.