Vad gästerna säger
M
Maria
över ett år sedan
Mycket fin lägenhet och bra läge men nyckelhanteringen funkade dåligt för oss,Negative: Nyckelsystemet var uselt, hade inte uppgivit mailadress till alla boende, förstod inte att det var kopplat till nycklarna. Appen för dörrnyckeln funkade inte med face-id, och innan vi kom på det tog det en timme. Supporten vi ringde var värdelösKallt i lägenheten
Mycket fin lägenhet och bra läge men nyckelhanteringen funkade dåligt för oss,Negative: Nyckelsystemet var uselt, hade inte uppgivit mailadress till alla boende, förstod inte att det var kopplat till nycklarna. Appen för dörrnyckeln funkade inte med face-id, och innan vi kom på det tog det en timme. Supporten vi ringde var värdelösKallt i lägenheten
David
över ett år sedan
Bra läge, bara en minut från busshållplatsen. Stort och trevligt Airbnb med ett separat sovrum samt kök/matplats/vardagsrum. Det skulle vara en förbättring om värden i framtiden kunde installera ett dörrkodlås för att göra incheckningen smidigare istället för att behöva hämta nycklar från en låst låda. Dessutom hade det varit trevligare med lite mer flexibilitet kring utcheckningen, som att placera handdukar på en specifik plats eller samla in soptunnor för att lämna ut soporna. Man undrar varför städavgiften på $70 är så hög. Sammantaget var vistelsen bra.
Bra läge, bara en minut från busshållplatsen. Stort och trevligt Airbnb med ett separat sovrum samt kök/matplats/vardagsrum. Det skulle vara en förbättring om värden i framtiden kunde installera ett dörrkodlås för att göra incheckningen smidigare istället för att behöva hämta nycklar från en låst låda. Dessutom hade det varit trevligare med lite mer flexibilitet kring utcheckningen, som att placera handdukar på en specifik plats eller samla in soptunnor för att lämna ut soporna. Man undrar varför städavgiften på $70 är så hög. Sammantaget var vistelsen bra.
D
Denisse
över ett år sedan
Positivt: Jag gillade det väldigt mycket, även om det inte ligger så nära centrum; boendet här var underbart, och om jag någon gång återvänder till Stockholm kommer jag definitivt bo här igen, det har allt; kök, eget badrum och toalett, en bra säng och även en bäddsoffa, och det är precis som det syns på bilderna.Negativt: Jag kan inte säga något negativt.
Positivt: Jag gillade det väldigt mycket, även om det inte ligger så nära centrum; boendet här var underbart, och om jag någon gång återvänder till Stockholm kommer jag definitivt bo här igen, det har allt; kök, eget badrum och toalett, en bra säng och även en bäddsoffa, och det är precis som det syns på bilderna.Negativt: Jag kan inte säga något negativt.